רונאלדו / פרוגי - בידור - רונאלדו צייץ על "מה קשור" וחטף קללות בטוויטר - איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש?. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. בואו לגלות נקודות מפגש בין כדורגל למדע, בקורס הזה. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014.

הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. רונאלדו כבש, יובנטוס גברה 1:2 על נאפולי. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד.

רונאלדו עשוי לסיים את הבידוד בעוד שלושה ימים
רונאלדו עשוי לסיים את הבידוד בעוד שלושה ימים from images.one.co.il
Ronaldo luís nazário de lima; כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. כזכור, העצבים של רונאלדו תפסו לא מעט כותרות לפני כשבועיים, כאשר זרק את סרט הקפטן לאחר פסילת השער שלו במדי נבחרת פורטוגל מול סרביה במסגרת מוקדמות המונדיאל. שער ללוקאקו, 0:1 חשוב לאינטר על בולוניה. השנים האלו בקבוצה ובעיר מדריד היו השנים המאושרות בחיי. הכוכב הפורטוגלי ניסה שוב ושוב, סיפק החמצה גדולה ונראה עצבני על כר הדשא. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה.

הכוכב הפורטוגלי ניסה שוב ושוב, סיפק החמצה גדולה ונראה עצבני על כר הדשא. כזכור, העצבים של רונאלדו תפסו לא מעט כותרות לפני כשבועיים, כאשר זרק את סרט הקפטן לאחר פסילת השער שלו במדי נבחרת פורטוגל מול סרביה במסגרת מוקדמות המונדיאל. רונאלדו נאלץ להתמודד לפני המשחק עם דיווח על כך שריאל מדריד מתכוונת למכור אותו לסין בקיץ הבא לאור הירידה הקלה בכושרו המצב של חברו של רונאלדו להתקפת ריאל (אבל לא ממש חברו האישי), גארת' בייל, גרוע עוד יותר. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: רונאלדו כבש, יובנטוס גברה 1:2 על נאפולי. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. Ronaldo luís nazário de lima; יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. ראיון מדובב עם כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו פרופיל, קריירה, חדשות, והורדות לשחקן כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו כבש, יובנטוס גברה 1:2 על נאפולי. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות.

רונאלדו וריאל: הגיע הזמן להיפרד
רונאלדו וריאל: הגיע הזמן להיפרד from images1.ynet.co.il
מדבקה מדהימה של רונאלדו לאחר הבקעת שער. רונאלדו פירסם מכתב ארוך לאוהדים ובו נכתב בין השאר: הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. השנים האלו בקבוצה ובעיר מדריד היו השנים המאושרות בחיי. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו.

המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: מדבקה מדהימה של רונאלדו לאחר הבקעת שער. מדבקת רונאלדו כדורגל +מדבקת רונאלדו צבעונית גדולה מתנה ! בדרך הוא עבר את פרנץ פושקאש ככדורגלן האירופי שהבקיע הכי הרבה שערים במדי נבחרתו. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: רונאלדו נאלץ להתמודד לפני המשחק עם דיווח על כך שריאל מדריד מתכוונת למכור אותו לסין בקיץ הבא לאור הירידה הקלה בכושרו המצב של חברו של רונאלדו להתקפת ריאל (אבל לא ממש חברו האישי), גארת' בייל, גרוע עוד יותר. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: איך רונאלדו מבקיע בעיטת בננה, למה מרטיבים את המגרש והאם הכדור באמת עגול? רונאלדו פירסם מכתב ארוך לאוהדים ובו נכתב בין השאר: כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם.

כריסטיאנו רונאלדו פרופיל, קריירה, חדשות, והורדות לשחקן כריסטיאנו רונאלדו. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. רונאלדו כבש, יובנטוס גברה 1:2 על נאפולי. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו.

הגדול מכולם: רונאלדו וריאל מדריד הביסו 0:3 את יובנטוס
הגדול מכולם: רונאלדו וריאל מדריד הביסו 0:3 את יובנטוס from www.ynet.co.il
הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. ראיון מדובב עם כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: בדרך הוא עבר את פרנץ פושקאש ככדורגלן האירופי שהבקיע הכי הרבה שערים במדי נבחרתו.

בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות.

כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. Ronaldo luís nazário de lima; מדבקת רונאלדו כדורגל +מדבקת רונאלדו צבעונית גדולה מתנה ! היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. רונאלדו נאלץ להתמודד לפני המשחק עם דיווח על כך שריאל מדריד מתכוונת למכור אותו לסין בקיץ הבא לאור הירידה הקלה בכושרו המצב של חברו של רונאלדו להתקפת ריאל (אבל לא ממש חברו האישי), גארת' בייל, גרוע עוד יותר. בדרך הוא עבר את פרנץ פושקאש ככדורגלן האירופי שהבקיע הכי הרבה שערים במדי נבחרתו. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. שער ללוקאקו, 0:1 חשוב לאינטר על בולוניה. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? רונאלדו משחק עם אלוף העולם בטניס.

By